پژوهش سرا؟
روز دوشنبه به اتفاق معاونین متوسطه وپرورشی بازدیدی از پژوهش سرای منطقه 2 داشتم.البته دو شب قبل به اتفاق معاون پشتیبانی بازدید کرده بودم.جون دیر وقت بود تصمیم گرفتم روز دوشنبه برای بازدید مجدد و صحبت با کارکنان مربوطه درآنجا حضور یابم.پژوهش سرا وضعیت اسفباری داشت.ظاهرا چند بار تغییر مکان داده تا به این مدرسه غیر مستحکم منتقل شده است.این وضعیت را بازمانی که پژوهش سراها در زمان تصدی معاونت متوسطه آقای دکتر فانی مقایسه کردم وبسیار تاسف خوردم.منططقه ای با این همه امکانات وظرفیت باید پژوهش سرایی این چنین مخروبه داشته باشد.باید در ساماندهی فضاهای منطقه، فکری برای آن کرد
دیروز در جلسه مدیران متوسطه دوم دولتی شرکت کردم.متاسفانه ظاهرا امور آموزشی مدارس غیردولتی از معاون متوسطه جدا شده است که امر بسیار غیر کارشناسی و ناراحت کننده ای است وباعدالت آموزشی سازگاری ندارد.
انشااله در دوهفته آینده بتوانیم برنامه سه ماهه جلسات مدیران محترم را بارویکرد اموزشی طراحی کنیم
+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۲ ساعت توسط طالب
|