خستگی شیرین
دیروز به خاطر خستگی مراسم تودیع ومعارفه ودیر رسیدن به منزل ، نتوانستم مطلبی بنویسم.چون هنوز به خاطر اینکه منزلم در شهرستان است باید هر روز بعد از نماز صبح روانه تهران شوم و دیروز حدود ساعت 9شب به منزل برگشتم ومجبور بودم مقداری هم با خانواده باشم که در شهر غریب ،دوری طولانی مدت مرا تحمل می کنند.
امروز شهردار محترم منطقه 2 ومعاون اجتماعی ایشان ، لطف نموده وبرای تبریک گویی به دفتر بنده آمدند.ضمنا نماینده دیوان محاسبات وذیحساب آموزش وپرورش نیز حضور یافتند.دیروز حین مطالعه برخی پرونده های حقوقی به دو مورد جالب برخورد کرده بودم که از فرصت استفاده کردم ودر اثنای همین دیدار، آن را مطرح کردم.اول موضوع عدم پرداخت اجاره ملکی توسط شهرداری در 4سال گذشته بود که متاسفانه به خاطر عدم پیگیری، پرداخت نشده بود ودراین جلسه مقدمات دریافت آن فراهم شد ودوم در مورد زمینی به مساحت حدود 21000متر مربع بود که قبلا مبلغ قیمت آن توسط آموزش وپرورش به زمین شهری پرداخت شده اما به واسطه عدم پیگیری منطقه، پرونده به صورت مسکوت باقی مانده است.دراین جلسه ودر حین برگشت به منزل ، مذاکراتی با این دوستان ومدیر کل شهر تهران داشتم تا شاید بتوان با پیگیری های حقوقی واجرایی برای فرهنگیان شاغل وبازنشسته منطقه دو اقدام به ساخت واحدهای مسکونی درقالب تعاونی نمود.قرار شد از روز شنبه چند جلسه دراین رابطه با مسئولین مربوطه برگزار نماییم،شاید مشکل مسکن تعدادی از همکاران حل شود.